كلية التربية جامعة بنها

اهلا بك اخى الزائر فى موقع كلية التربية جامعة بنها اذا كنت مسجلا عندنا فقم بالدخول
و اذا لم تكن من المسجلين فيسهل عليك التسجيل
ملحوظة: اذا قمت بالتسجيل فعليك تفعيل العضوية من خلال الايميل

شكرا
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
 الله 
اللهم صلى على سيدنا محمد فى الاولين وصلي عليه فى الآخرين و صلى عليه فى الملاء الأعلى الى يوم الدين وصلي عليه فى كل وقت وحين
 الله 
لا اله الا الله وحده لا شريك له ..له الملك و له الحمد و هو على كل شيء قدير
 الله 
اعوذ بكلمات الله التامات من شر ماخلق
 الله 
حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
 الله 
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين
 الله 
اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعة و ارنا الباطل باطلا و الهمنا اجتنابه وكن لنا و لا تكن علينا يا ارحم الراحمين
 الله 
اللهم استرنا فوق الأرض وتحت الأرض و يوم العرض عليك
الله

    سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    شاطر

    A_ZAKARYA
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 521
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 15/11/2009
    العمر : 28
    الموقع : بنهـــــــــــا
    تعاليق : الــــدنيا كلمـــات!
    شمــــــوع ودمـــــوع!!
    اذا انطفئت الشمــــوع !!!
    جفــــــت الدمــــــوع !!!!
    ولكــن تبقــي الذكريــات !!!!!

    سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف A_ZAKARYA في الأربعاء ديسمبر 02, 2009 12:00 pm

    سؤالين واحد للبنات وواحد للشباب




    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..
    مساء الخير ودي أسألكم سـؤالين ..
    سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب
    سـؤال الـبـنات -
    هل تفضلين الزوج صاحب المال والثراء بغض النظر عن العمر ام الزوج صاحب الحب والحنان حتى ولو كان فقير ؟؟؟
    سـؤال الشـباب -
    من تتمني الزواج منها --- صاحبة القلب الحنون والحب الجارف ام صاحبة الوجه الجميل الفاتن ؟؟؟
    ويـا ريت تـكون الإجابة بصراحة مع توضيح السبـب؟
    انتضر ردودكم يلا بسرعه ......يلا .اقول يلا ..يهوووووو....قلت يلا ...طيب اشوف يلا

    شمس
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

    عدد المساهمات : 379
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 29/10/2009
    العمر : 25
    الموقع : في الدنيا

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف شمس في الأربعاء ديسمبر 02, 2009 5:29 pm

    امممم
    طبعا صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقير
    الغني زي ما هيشتريك بفلوسه هيبيعك برده بفلوسه

    basant
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 1681
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2009
    الموقع : benha
    تعاليق : Enjoy your life today....... Because yesterday
    had gone and tomorrow may never come

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف basant في الأربعاء ديسمبر 02, 2009 5:31 pm

    فى مثل بيقول يا واخد القرد على ماله يروح المال ويفضل القرد على حاله

    مصطفى الجمل
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 429
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 26/10/2009
    العمر : 28
    الموقع : بنها
    تعاليق : لا اله الا الله

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف مصطفى الجمل في الخميس ديسمبر 03, 2009 5:04 pm

    هههههههههههههههههه

    marwa_zk
    عضو نشط
    عضو نشط

    عدد المساهمات : 60
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 11/11/2009
    العمر : 36

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف marwa_zk في الخميس ديسمبر 03, 2009 7:07 pm

    قال صلى الله عليه وسلم: " إذا جاءكم من ترضون دينه وخلقه فزوجوه إلا تفعلوه تكن فتنة في الأرض وفساد كبير "
    اذا كان الرسول - عليه الصلاة والسلام - حددها يبقي اكيد المال اخر شئ نفكر فيه بس ده مش معناه انه ملهوش اهميه هو وسيله بس مش اساس

    A_ZAKARYA
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 521
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 15/11/2009
    العمر : 28
    الموقع : بنهـــــــــــا
    تعاليق : الــــدنيا كلمـــات!
    شمــــــوع ودمـــــوع!!
    اذا انطفئت الشمــــوع !!!
    جفــــــت الدمــــــوع !!!!
    ولكــن تبقــي الذكريــات !!!!!

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف A_ZAKARYA في الخميس ديسمبر 03, 2009 8:57 pm

    ميرسي عليي مروركم جميعا

    basant
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 1681
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2009
    الموقع : benha
    تعاليق : Enjoy your life today....... Because yesterday
    had gone and tomorrow may never come

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف basant في الخميس ديسمبر 03, 2009 9:52 pm

    بيتهيقلى مثلى لخص الإجابة ولا إيه

    sendy
    عضو متقدم
    عضو متقدم

    عدد المساهمات : 21
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 07/11/2009

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف sendy في الأربعاء ديسمبر 09, 2009 7:33 pm

    basant كتب:فى مثل بيقول يا واخد القرد على ماله يروح المال ويفضل القرد على حاله

    هههههههههههههه
    حلو المثل دا
    وانا رائى كدا بردوا Very Happy

    مصطفى الجمل
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 429
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 26/10/2009
    العمر : 28
    الموقع : بنها
    تعاليق : لا اله الا الله

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف مصطفى الجمل في السبت فبراير 13, 2010 1:58 pm

    لا بجد الحديث هو الى جاب من الاخر

    حنان محمد
    عضو مبتدىء
    عضو مبتدىء

    عدد المساهمات : 8
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 25/02/2010
    العمر : 25
    الموقع : مرصفا بنها قليوبية

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف حنان محمد في السبت فبراير 27, 2010 7:27 am

    طبعا اختار صاحب القلب الحنون الطيب لانه هيحافظ عليا ويحمينى حتى ولو كان فقير حتى ولو كان المثل بيقول الرجل ميعبهوش غير جيبه وده رائى وشكرا حنان

    ALL STOP MAZA THE TOP
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 610
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 25/02/2010
    العمر : 27
    الموقع : لا اله الا الله

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف ALL STOP MAZA THE TOP في السبت فبراير 27, 2010 1:10 pm

    اممممم
    مش عارف
    عايز الاتنين

    A_ZAKARYA
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 521
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 15/11/2009
    العمر : 28
    الموقع : بنهـــــــــــا
    تعاليق : الــــدنيا كلمـــات!
    شمــــــوع ودمـــــوع!!
    اذا انطفئت الشمــــوع !!!
    جفــــــت الدمــــــوع !!!!
    ولكــن تبقــي الذكريــات !!!!!

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف A_ZAKARYA في السبت فبراير 27, 2010 9:55 pm

    شكرا ليكي يا حنان
    وبجد اختيارك جميل
    وربنا يوفقك ويكرمك بابن الحلال

    A_ZAKARYA
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 521
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 15/11/2009
    العمر : 28
    الموقع : بنهـــــــــــا
    تعاليق : الــــدنيا كلمـــات!
    شمــــــوع ودمـــــوع!!
    اذا انطفئت الشمــــوع !!!
    جفــــــت الدمــــــوع !!!!
    ولكــن تبقــي الذكريــات !!!!!

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف A_ZAKARYA في السبت فبراير 27, 2010 9:56 pm

    وبعدين ياد يا محمد انت طماع ولا اية

    A_ZAKARYA
    عضو بلاتيني
    عضو بلاتيني

    عدد المساهمات : 521
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 15/11/2009
    العمر : 28
    الموقع : بنهـــــــــــا
    تعاليق : الــــدنيا كلمـــات!
    شمــــــوع ودمـــــوع!!
    اذا انطفئت الشمــــوع !!!
    جفــــــت الدمــــــوع !!!!
    ولكــن تبقــي الذكريــات !!!!!

    رد: سـؤال للـبـنات .. وسـؤال للـشـباب

    مُساهمة من طرف A_ZAKARYA في السبت فبراير 27, 2010 9:57 pm

    المهم ميرسي ليك علي المرور
    وما تزعلش

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة ديسمبر 02, 2016 7:55 pm